Kontakt z uczestnikami szkoleń poprzez SMS

Prosty kontakt z uczestnikami szkolenia za pomocą modułu SMS

Niezależnie od indywidualnych potrzeb danej firmy CRM do szkoleń powinien umożliwiać szybki i łatwy kontakt z uczestnikami kursów. Czasami wystarczy do tego kontakt poprzez e-mail, jednak zdecydowanie lepszym i skuteczniejszym rozwiązaniem jest wysłanie SMS. Wysłanie wiadomości na telefon zwiększa szansę jej odczytania, co jest nie tylko wygodne dla uczestników kursów, ale również dla prowadzących zajęcia oraz osób odpowiedzialnych za ewaluację i marketing.

Dzięki wygodnemu modułowi wbudowanemu w Educo Manager pracownicy odpowiedzialni za szkolenia mogą w błyskawicznym tempie powiadomić wszystkich uczestników o wszelkich zmianach oraz przekazać im bieżące wiadomości. Taka forma kontaktu pozwala na szybki i niezwykle wydajny przepływ informacji, który bez wątpienia wpływa na całościowy odbiór szkolenia oraz usprawnia działanie firmy.

Ułatwiony marketing, który błyskawicznie dociera do grupy docelowej

CRM dla firmy szkoleniowej Educo Manager gwarantuje wiele sprawdzonych rozwiązań, które wpływają na zwiększenie zadowolenia klientów oraz pozwalają na zdobywanie nowych. Dzięki w pełni zautomatyzowanym kampaniom marketingowym firma może w łatwy sposób zaplanować strategię i w czasie rzeczywistym śledzić jej wyniki. Taka elastyczność pomaga w szybkim optymalizowaniu działań sprzedażowych, które mogą stawać się coraz bardziej doskonałe i dopasowane do konkretnej firmy i grona jej klientów.

Nasze oprogramowanie umożliwia wysyłanie materiałów reklamowych do całych grup osób, które można w wygodny sposób zdefiniować, dopasowując kampanię do określonych konsumentów i ich wymagań. To sprawia, że całość działań marketingowych staje się bardziej elastyczna, a klient może poczuć, że oferta jest skierowana bezpośrednio do niego. Jak pokazują liczne analizy, takie działania przekładają się bezpośrednio na zwiększenie zainteresowania firmą oraz znaczne zwiększenie zysków ze sprzedaży.

Ewaluacja szkoleń przeprowadzana w kilku prostych krokach

Każda szanująca się firma szkoleniowa dba o wysoki poziom oferowanych zajęć i aktywnie uczestniczy w procesie ich udoskonalania. Każdy, kto miał do czynienia z badaniem zadowolenia, wie jednak, że nie jest to zadanie łatwe. Przygotowywanie ankiet, zbieranie wyników i ich analiza to czasochłonne zajęcie, które pochłania wiele energii i pieniędzy.

Ważne jest więc, aby cały proces ewaluacji był maksymalnie uproszczony i bazował na sprawdzonych rozwiązaniach. Oferowany przez nas program do zarządzania szkoleniami dostarcza przebadanych i skrojonych na miarę rozwiązań do oceny wyników kształcenia i zadowolenia klientów. Korzystanie z Educo Managera pozwala w kilka sekund poprosić o opinię uczestników i w wygodny sposób zebrać ich odpowiedzi. Automatyzacja tego procesu jest banalna, a wyniki dostępne na wyciągnięcie ręki.

Automatyzacja procesu wysyłki sposobem na odciążenie pracowników

Przed pracownikami odpowiedzialnymi za przygotowanie i przeprowadzanie szkoleń na co dzień stoi wiele wyzwań. Różnorodne zadania, z którymi się zmagają, wymagają od nich sporych nakładów sił umysłowych oraz naprawdę dobrej organizacji pracy. Sumienne wykonywanie obowiązków nie jest jednak zasługą wyłącznie zaangażowania danego pracownika, ale również dobrze zaprojektowanego i funkcjonalnego systemu CRM, który dostarcza gotowych rozwiązań i usprawnia przebieg wykonywania zadań.

Educo Manager to system, który spełnia dokładnie te funkcje. Codzienną pracę ułatwia zwłaszcza zautomatyzowany moduł SMS, pozwalający na tworzenie szablonów wiadomości i ich wysłanie do całej grupy osób. To wygodne rozwiązanie dla działu marketingu, który może z wyprzedzeniem zaplanować akcje marketingowe, czy też zespołu szkoleniowego, umożliwiające wysłanie informacji do grupy za pomocą jednego kliknięcia. Nie jest to jednak jedyne zastosowanie zautomatyzowanej wysyłki, która aktywnie wspiera praktycznie każdy dział firmy szkoleniowej, zwalniając pracowników ze żmudnego obowiązku ręcznego wysyłania informacji.

Zobacz również:  Oszczędność czasu dzięki generowaniu dokumentacji szkoleniowej